POPCORN CARAMEL

<head> <script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-7595296967923243"
     crossorigin="anonymous"></script> </head>



POPCORN CARAMEL

Lokasi : Intan's oven bakery & cafe ,       
               Bangunan LKNP ,  Kuantan

Tau-tau dah habeeeess 😅😅

Ralit makan sambil hadap nengok tibi .  Sekali gagau-gagau ehhh.. Mana pi popcorn ni  😌😌 alaaaaaa... Habeeees daaah... Camner nak sambung nengok movie ni dah popcorn tadeeer  😆😆😝😝

Kekonon tanaaaaak beli hat besaq ,  tak nak biar tekak ni biasa sangat makan jajan bagai sebab saya bukan sejenis penggemar jajan coklat bagai sebab tak makan manis. 

Tapi sekali beli kat kedai ni dua hari lepas rasa dia manis-manis buah gitu... Tak strong sangat manisnya. Boleh pilih nak manis biasa atau kurang manis bagi yang tak makan manis macam saya. 

Sebekas kecik ni Rm5 ,  kalau besar Rm18 . Dah terasa nyesal beli hat kecik ni ...  😅😅😅 bukan senang  nak tengok saya makan popcorn ni . 

Untuk popcorn caramel ni ,  saya bagi 5/5 . 

FYI...  Kek di sini pun mabeles giler... 
Kek besday ri tu pun beli kat sinilah... Kek carrot campur walnut .  Kek dia tak rasa muak dengan krim macam sesetengah kek yang krim rasa lagi kuat dari kek tu . 


Hat dok area Kuantan tu bolehlah mai sapot beli kek di kedai ni . Owner dia pun peramah 😘😘😘😘

Urrrrrmmmm... Popcorn habees makanya i sambung nengok bekas ni je sampai kesudah dengan harapan ade lah Insan yang gi borong popcorn beri kat saya  🤤🤤🤤🤤

Comments

Post a Comment

Popular Posts