PAGE DAN FB REYNAS ART


Jemput follow page ReynAs Art dan sudi - sudikanlah add saya sebagai rakan fb . 

Selalu berceloteh perihal peribadi ,  kali ni saya nak selitkan pula bab antara salah satu bidang kerjaya yang diceburi bagi menambah sumber pendapatan. 

Saya akui pada era hari ini ,  semua dikalangan kita akan buat lebih dari satu kerjaya bagi menambah kewangan selain dari kerjaya tetap.

Rata-rata membuat part time bagi menampung hidup yang serba mahal zaman sekarang ni. 

Kalau dulu memang saya akui bahawa kata yang sering diulang pakai kebanyakkan orang adalah jangan jadi hamba duit ,  kerana kita hidup bukan selamanya di dunia ini . 

Tapiiiii... 

Harus diingat ye... Bahawa ayat tersebut hanya layak digunakan pada suatu masa dulu ,  sekarang semua sudah berubah . Saya yakin ramai yang bersetuju dengan kata - kata ini  kita  semua dari apa jua kategori  golongan sememangnya hamba duit ,   duit adalah segala - galanya bagi kita pada hari ini . 

Teringat pula satu dialog yang saya dengar berulangkali di kaca tv bagi promo sebuah drama ni . Petikan dialog tersebut berbunyi seperti ini  Punca kejahatan bukan duit ,  tetapi punca kejahatan ialah bila kau tak ada duit  - One Cent Thieves. 

Lihatlah perkembangan sekeliling kita pada hari ini ,  berapa ramai yang terjebak ke kancah kejahatan semuanya kerana apa ???  Kerana wang ... Boleh dikatakan kita yang masih bernyawa pada hari ini semuanya terdesak kerana wang ,  lebih - lebih lagi selepas pandemik covid - 19 yang melanda satu dunia secara tiba - tiba membuatkan ekonomi negara jatuh dan ramai antara kita pada hari ini memegang status muflis atau bankrupsi . 

Saya tak mahu bahaskan isu ini berpanjangan . Berbalik kepada point utama saya ,  saya ingin menjemput semua serta hadir memberikan sokongan pada syarikat yang telah ditubuhkan atas nama REYNAS ART  dan juga menjemput menjadi rakan saya di mukabuku atas akaun : REYNA ARRYSSA bagi melihat karya yang telah dihasilkan bagi tujuan menjual ,  mengambil tempahan lukisan potret atau apa saja bolehlah terus pm saya di fb peribadi saya. 

Pada peminat art dialu - alukan untuk follow page REYNAS ART .  Syarikat ini ditubuhkan bersama dengan Ahmad Asro yang juga penama di dalam SSM . Syarikat ini adalah syarikat berdaftar dan tak perlu risau untuk berurusniaga dengan kami. 

Di sini saya juga sertakan akaun peribadi saya bagi tujuan jual beli boleh terus pm saya. 





Comments

Popular Posts