SEARCH ( KOREA DRAMA )


SEARCH
LOKLOK
KOREA
10 EPISOD

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-7595296967923243"
     crossorigin="anonymous"></script>

Elok dah tu tajuk search.Saya tengok cerita ni pun tercari-cari apa yang nak disampaikan.Bukan takat tak faham  nak hadam pun tak mampu 🤣🤣🤣

Cerita ni mengenai zombie.Saya peminat cerita zombie-zombie ni tapi yang ini susah untuk saya memaksa diri nak suka 😆. Bayangkan saya boleh skip-skip tengok sambil on cerita ni saya boleh hadap fb melayan status reply 😆😆 nampak sangat tiada daya penarik cerita ni.Habiskan pun sebab nak review je 🤭🤭. 

Cerita pasal pasukan tentera yang diserang zombie. Tapi takde rasa thrill sangat sebab zombie dia tu satu tu je ,  anggota tentera punyalah melambak tapi takde sorang pun berjaya nak hapuskan zombie satu tu 😆. 

Cerita ni satai-santai je tengok sebab bagi saya terlalu ringan sangat.Banyak cerita habis di setiap episod pasal tentera yang sedang bergurau senda dengan aktiviti waktu libur.Lain-lain jangan tanya sebab saya tak faham dan tak hadam sebab tak tumpu tengok sangat. 

Ni kalau ada yang review bagi rate 10/10 memang betuuuullllllaaaaaah dia tu 😆😆😆. 

Pada yang belum tengok lagi saya cadangkan jangan tengok kalau tak nak buang masa camtu je 🤣🤣🤣. Rate berapa nak bagi??? 🤔🤔🤔 taaanaaaaaak bagi satu pun 😆😆😆😆

Fb : Reyna Arryssa
Ig : reynas_art
Page : ReynAs Art
YT : Reynas Art Chanel

Comments

Popular Posts